tisdag 28 april 2009

Vilka nya kunder kan jag nå?


”Många tankeväckare – vilka nya kunder kan jag nå?”
”Många härliga skratt och allvarliga frågor”.

Så här lät det efter seminariet ”NÖJER DU DIG ATT NÅ 4 % AV MARKNADEN”
igår eftermiddag på Slagthuset. Anna Rosengren och Claes Schmidt/Sara Lund bjöd Malmös företagare på ett interaktivt och underhållande seminarium om fördomar, normer och värderingar och om hur du kan använda mångfalden för att nå fler kunder och nya marknader.

Dessa seminarier som arrangeras av FöretagsAkademin 2.0 är inledningen till den individuella kompetensutvecklingen för de deltagande företagen i FöretagsAkademin. Det kommer att finnas ett antal platser för övriga deltagare.
Nästa tillfälle är måndagen den 18/5. Du anmäler dig här på hemsidan – ”först till kvarn” gäller.

Tänk gränslöst – det lönar sig!
Inga-Lill

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar